Partnerdag in teken van Parijs 2024

De Olympische en Paralympische Spelen werpen hun schaduw vooruit op wat onze partners daar kunnen verwachten en welke campagnes er al in de planning staan. Want uiteraard gaan onze TeamNL sporters daar maximaal presteren met als resultaat hopelijk veel en mooie, glanzende medailles. Het is ook het moment om commercieel te ‘shinen’.

We kregen een kijkje achter de schermen van wat er voor NOC*NSF allemaal bij komt kijken om een zo goed mogelijk prestatieklimaat voor TeamNL atleten te organiseren. Van het kwalificatietraject tot aan het inrichten van het Nederlands onderkomen in het Olympisch- en Paralympisch Dorp. Van kleding tot de een volwaardige TeamNL gym.

De schetsen en designs van de TeamNL Huizen gaan de laatste fase in. Een prachtige plek in het Parc de la Vilette, waar meerdere landen hun hospitality huis hebben. In het TeamNL Huis is ruimte voor onze partners om te activeren.

Nederlandse Loterij presenteerde hun Olympische campagne met als thema ‘Supporter van kansen’. MissieH2 gaat de Spelen benutten om Nederland als Waterstofland op de kaart te zetten door middel van een mindsetshow en door het TeamNL Huis en de Olympic Club te verduurzamen. Tot slot onthulde M line de TeamNL Slaapkamer, waarbij fans van TeamNL een unieke kans maken op een geheel verzorgde trip naar Parijs met overnachting in het TeamNL Huis.

De kaartverkoop loopt inmiddels en al ruim de helft van het aantal tickets is verkocht. Binnenkort zal ook bekend worden gemaakt wie de presentator in het Huis zal zijn en als tipje van de sluier zijn er een tweetal artiesten bekendgemaakt. De dagelijkse huldigingen zullen zo rond 21.30 uur gaan plaatsvinden.

Ook voor het eerste Paralympisch Huis ooit, wordt een prachtige locatie en programma opgezet. De campagne en kaartverkoop voor het Paralympisch Huis start op 7 maart.

De middag werd afgesloten in volledig Franse stijl met een potje jeu de boules, of zoals de Fransen zeggen ‘petanque’. In verschillende groepjes werd gestreden om de eer, al snel maakte dat snel plaats voor de strijd om eeuwige roem en dus de winst. En ere wie ere toekomt, de winst werd behaald door Team Roze, bestaande uit Jelle van Vliet (Odido), Jemuel Patty (BSR Agency), Paul Holster (NOC*NSF), Tim Groothuis (Denham) en Sabrina Cols (NOC*NSF).

1000002900