Odido: alles geven doe je nooit alleen

Odido: alles geven doe je nooit alleen

Na een lange voorbereidingsperiode mogen we eindelijk groot nieuws onthullen. Het is tijd om de boel op te schudden in de technologie en telecom wereld. Met nieuwe proposities. Met frisse ideeën. Met gedurfde visie. En uitdagende actie.

Twee premium merken worden samengevoegd tot 1. In de meest mensgerichte provider van Nederland. T-Mobile en Tele2 gaan vanaf vandaag verder onder één nieuw, merk, namelijk Odido.

Een merk dat de klant nog centraler stelt. Een onafhankelijk en Nederlands merk. Een merk waarbij mensen aan Mobiel, Glasvezel en TV denken.

Waarom? Odido gelooft dat iedereen mee moet kunnen doen. Zij maken technologie inclusiever, socialer, plezieriger en vooral menselijker, zodat iedereen het plezier van meedoen kan ervaren.

Odido is levendig, opwindend en barst van de energie. De markt leiden door innovatie. Odido staat voor menselijk, vooruitstrevend en optimistisch. Iedereen moet mee kunnen doen. Er zijn genoeg dingen die beter kunnen, zoals ongemak en ongelijkheid in technologie en telecom. Een nieuwe manier van denken. Het kan ook zo.

Bekijk de gloednieuwe commercial van Odido.