NOC*NSF en Qmusic gaan een meerjarige samenwerking met elkaar aan om de Nederlandse sport en TeamNL op de radio te promoten.
Moederbedrijf DPG Media is sinds 2018 partner van NOC*NSF met het AD als belangrijkste medium voor het promoten van de Nederlandse sport in het algemeen en TeamNL in het bijzonder. Met het toevoegen van Qmusic als exclusief radiopartner wordt de samenwerking met DPG Media verder geïntensiveerd.
Qmusic is als prachtig, vernieuwend radiostation een mooi platform om TeamNL onder de aandacht te brengen bij de fans
Marc van den Tweel, algemeen directeur van NOC*NSF
Marc van den Tweel, agemeen directeur NOC*NSF: "Qmusic is een prachtig, vernieuwend radiostation dat al geruime tijd een grote vaste, maar nog steeds groeiende, groep luisteraars aan zich weet te binden. Voor ons een belangrijk platform om TeamNL onder de aandacht te brengen bij de fans. Zeker nu er geen Nederlandse fans bij de Winterspelen in Beijing aanwezig mogen zijn. Dat de Qmusic-dj’s tijdens de verschillende shows aandacht besteden aan de sportprestaties van onze TeamNL sporters, is een enorme meerwaarde."
Robert Bernink, algemeen directeur Qmusic & directeur entertainment DPG Media: "We kijken ernaar uit om de fakkel over te nemen als dé radiopartner van NOC*NSF. Het DNA van Qmusic en NOC*NSF sluit naadloos op elkaar aan. We hebben als gezamenlijk uitgangspunt om mensen te verbinden en te inspireren en dat gaan we de komende jaren doen. Zowel tijdens de Spelen, als met sport in het algemeen."
(foto: Orange Pictures/BSR Agency)