Laat zien wat de #WinWin is van sport en maak de campagne specifiek voor jouw bond
De social media campagne #WinWin is ruim 3 maanden live en diverse bonden zijn actief aan de slag gegaan met de posts. Na de formats ‘We mogen weer' en ‘Prioriteiten' is een nieuw concept beschikbaar ‘De kracht van verbinding’.
De hoofdboodschap van de #WinWin campagne is dat de unieke manier waarop de sport in Nederland georganiseerd is en gefinancierd wordt, een #WinWin situatie oplevert. Met hulp van Nederlandse Loterij doen we er alles aan om Nederland gezonder en gelukkiger te maken.
De social campagne stelt bonden in staat om aan de leden te laten zien hoe die inspanning er in de praktijk uitziet en wat de impact is van de jaarlijkse afdracht van Nederlandse Loterij op de Nederlandse sport.
De campagne is voor alle bonden beschikbaar, zodat elke bond op een eigen, relevante en laagdrempelige manier kan meedoen. Er is een speciale toolkit ontwikkeld (PDF).
Naast het creëren van social media posts voor de #WinWin campagne, helpen we bonden om impactvol te zijn op social media met een praktische handleiding (PDF)
Doe mee en laat gedurende de laatste maanden van dit jaar aan de leden/volgers van jouw bond zien wat de #WinWin van sport in Nederland is.