Commerciële groeistrategie sportbonden & NOC*NSF
Het traject ‘Commerciële groeistrategie sportbonden & NOC*NSF’ richt zich op het vergroten van de commerciële inkomsten voor de sport. Daarmee versterken we de maatschappelijke impact van sport en brengen we meer focus en richting in onze commerciële activiteiten.
Dit traject is onderdeel van het Deltaplan voor de sport, waarmee de vereniging middelen beschikbaar heeft gesteld voor projecten die de sport in Nederland structureel en substantieel vooruit helpen.
Duurzame verdienconcepten voor de sport
Sportbonden en NOC*NSF werken in dit traject aan duurzame verdienconcepten die de sport in Nederland versterken. Fase 3 is inmiddels afgerond. De geselecteerde concepten zijn verder uitgewerkt, getoetst en gepresenteerd tijdens het Ledenberaad op 1 oktober. Lees hier meer over de drie fases die zijn doorlopen.
Binnen het Deltaplan wordt nu vervolg gegeven aan de ontwikkeling van de TeamNL App. De andere twee concepten kunnen vanuit de werkorganisatie verder worden opgepakt.
Geselecteerde verdienconcepten
We maken gebruik van het
enthousiasme rondom TeamNL en
bieden exclusieve content aan fans.
Hiermee zorgen we voor jaarrond
relevantie en breiden we onze
fandatabase uit.
We knippen onze grote ambitie op in
kleine concrete doelen die
aantrekkelijker en relevanter zijn
voor bedrijven om zich aan te
verbinden.
We brengen bedrijven bij elkaar om
op een waardevolle manier te
netwerken. Wij verdienen hier
relatief gemakkelijk geld aan, en
bouwen aan een waardevol netwerk
van potentiële partners.
Betrokken sportbonden
De stuurgroep van dit traject bestaat uit:
|
|
De volgende sportbonden en sportorganisaties zijn of worden betrokken in interviews en werksessies:
|
|
|
|
|
Contact
Wil jij graag meer weten of heb je nog vragen? Neem dan contact op.
Baukje ter Huurne
Chief Marketing Officer
Heb je een vraag?
Neem contact op met NOC*NSF Supportdesk via: