Sportklimmen Yns Plt Unsplash

Commerciële groeistrategie sportbonden & NOC*NSF

Het traject ‘Commerciële groeistrategie sportbonden & NOC*NSF’ richt zich op het vergroten van de commerciële inkomsten voor de sport. Daarmee versterken we de maatschappelijke impact van sport en brengen we meer focus en richting in onze commerciële activiteiten.

Dit traject is onderdeel van het Deltaplan voor de sport, waarmee de vereniging middelen beschikbaar heeft gesteld voor projecten die de sport in Nederland structureel en substantieel vooruit helpen.

Lees meer over het deltaplan voor de sport

Duurzame verdienconcepten voor de sport

Sportbonden en NOC*NSF werken in dit traject aan duurzame verdienconcepten die de sport in Nederland versterken. Fase 3 is inmiddels afgerond. De geselecteerde concepten zijn verder uitgewerkt, getoetst en gepresenteerd tijdens het Ledenberaad op 1 oktober. Lees hier meer over de drie fases die zijn doorlopen.

Binnen het Deltaplan wordt nu vervolg gegeven aan de ontwikkeling van de TeamNL App. De andere twee concepten kunnen vanuit de werkorganisatie verder worden opgepakt. 

Lees meer over de TeamNL App

Betrokken sportbonden

De stuurgroep van dit traject bestaat uit:

  • Jaap Wals (NHV)
  • Gijs Janssen (KWbN)
  • Marc van den Tweel (NOC*NSF)
  • John Bierling (NOC*NSF)
  • Baukje ter Huurne (NOC*NSF)
  • Maaike van Vorstenbos (NOC*NSF)
  • Karin van Duivenbode (NOC*NSF)

De volgende sportbonden en sportorganisaties zijn of worden betrokken in interviews en werksessies:

  • Aikido Nederland
  • Atletiekunie
  • Badminton Nederland
  • BridgeBond
  • JBN
  • KNBB
  • KNBSB
  • KNGU
  • KNHB
  • KNHS
  • KNKV
  • KNLTB
  • KNRB
  • KNSB
  • KNVB
  • KNVvL
  • KNZB
  • KWBN
  • NDB 
  • Nevobo
  • NGF
  • NHV
  • NKBV
  • NSkiV
  • SportvisserijNL

Contact

Wil jij graag meer weten of heb je nog vragen? Neem dan contact op.

Baukje ter Huurne

Chief Marketing Officer

Neem contact op

baukje.terhuurne@nocnsf.nl

Heb je een vraag?

Heb je een vraag?

Neem contact op met NOC*NSF Supportdesk via: