Met de aankondiging van het partnership met TeamNL trapt Gillette de Olympische campagne richting Parijs 2024 af, waarbij de verschillende stijlen van mannen centraal staan.
Smooth vs Styled
De campagne wordt ondersteund door goudenmedaillewinnaars Niek Kimmann voor TeamNL Smooth en Kiran Badloe voor TeamNL Styled. Als onderdeel van de samenwerking tussen Gillette en TeamNL worden alle mannelijke sporters van het Olympisch en Paralympisch TeamNL voorzien van GilletteLabs of King C Gillette producten.
“Het doel van de samenwerking is niet om de tegenstelling uit te dragen, maar juist om te laten zien dat iedereen mag zijn wie hij is en zelf mag bepalen hoe hij eruit wil zien.”, zegt foiler Kiran Badloe.
Welk team kies jij?
“Om elke dag het beste uit mezelf te kunnen halen is een goede voorbereiding en start van mijn dag essentieel. Gezichtsverzorging is daar een belangrijk onderdeel van. Persoonlijk ga ik voor een moeiteloze scheerbeurt met GilletteLabs, maar uiteraard mag iedereen deze keuze voor zichzelf maken”, aldus BMX’er Niek Kimmann.