Het is voor iedereen duidelijk dat het coronavirus Nederland en de wereld in zijn greep houdt. De impact is voor iedereen groot, maar de gezondheid staat voorop. In het licht van de grote onzekerheid die de uitbraak van het virus met zich meebrengt, wil de Ster waar mogelijk ondernemers en andere gedupeerden bijstaan. Daarom heeft de Ster ervoor gekozen om enige zendtijd gratis beschikbaar te stellen aan brancheorganisaties en belangenverenigingen (zonder winstoogmerk) die opkomen voor de belangen van al die organisaties. NOC*NSF is zo’n branchevereniging en kan daardoor ook gebruik maken van het aanbod van de Ster.
Doel van de commercial die hier speciaal voor is ontwikkeld, is om alle sporters en sportclubs een ‘hart onder de riem’ te steken om nog even vol te houden, maar ook te laten zien dat er weer hoop is. Al snel mogen de jongeren weer sporten. En hopelijk straks iedereen weer. Verder roepen we in deze spot op om je vereniging en je club te blijven steunen. Deze boodschap is door NOC*NSF gedaan namens de bonden, verenigingen en clubs.
Vanaf dit weekend is de TV commercial te zien bij NPO 1, 2 of 3.