NOC*NSF Parijs 2024

Registreer je voor tickets in het TeamNL Huis in Parijs

3 januari 2024
Registreer je voor tickets in het TeamNL Huis in Parijs

Wie zeker wil zijn van een toegangskaart voor het olympische of paralympische TeamNL Huis in Parijs deze zomer, kan zich vandaag – 3 januari –  vanaf 12.00 uur kosteloos registreren. Vanaf 22 januari maak je dan kans om gedurende 48 uur als eerste tickets te bemachtigen. Op 25 januari start de algemene kaartverkoop.

Speciaal voor alle fans komt er een mobiele TeamNL Huis-app met informatie over favoriete sporters, wedstrijden en huldigingsmomenten. De bezoekers van de TeamNL Huizen krijgen in de app ook hun tickets.

De app wordt ontwikkeld door het bedrijf CM.com, specialist op het gebied van fan experience. CM.com is bekend van onder andere de digitale ticketing, mobiele communicatie en betalingen bij de Formule 1 in Zandvoort. Marc van den Tweel, algemeen directeur van NOC*NSF: “We willen natuurlijk dat de duizenden TeamNL-fans die we dagelijks hopen te ontvangen, optimaal begeleid en geïnformeerd worden. CM.com is een autoriteit op fanbeleving en het professioneel faciliteren daarvan. We zijn dan ook heel blij met deze partij als partner voor de twee TeamNL Huizen.”

Nederlandse Loterij hoofdsponsor
Het TeamNL Huis biedt zowel tijdens de Olympische als de Paralympische Spelen een ‘Thuis voor Oranje’. Het wordt dé plaats waar de prestaties van de Nederlandse sporters worden gevolgd en gevierd. Elke dag kunnen zo’n zesduizend bezoekers in het olympische TeamNL Huis meegenieten van wedstrijden, huldigingen en diverse activiteiten rond de Spelen.

In het kleinere paralympische TeamNL Huis zijn dagelijks duizend gasten welkom. Nu de Spelen zo dichtbij ons land plaatsvinden en we voor het eerst sinds de coronaperiode weer samen de prestaties kunnen vieren, mag een ontmoetingsplek in Parijs niet ontbreken.

NOC*NSF en Sportcentrum Papendal exploiteren gezamenlijk beide huizen, waarbij partners onmisbaar zijn. Hoofdsponsor van het  olympische huis wordt Nederlandse Loterij, zonder wie het huis niet mogelijk was geweest.

Chef de mission Pieter van den Hoogenband: "Deze zomer reizen de beste sporters af om namens Nederland de strijd aan te gaan met de rest van de wereld. Dag in dag uit trainen ze om straks in Parijs te mogen pieken. Deze topprestaties moeten we met elkaar eren en vieren. Het TeamNL Huis worden daarvoor natuurlijk dé plek. We zijn ontzettend blij dat Nederlandse Loterij hoofdsponsor is van het  olympische huis om de sporters en onze supporters maximaal te steunen.”

App met exclusieve content voor fans

 In de TeamNL Huis-app kun je als bezoeker je ticket opslaan, precies zien wanneer je favoriete sport(er) te volgen is op één van de grote schermen en wanneer de huldigingen plaatsvinden.

Ook ontvang je op basis van je persoonlijke interesse berichten met de nieuwste updates en exclusieve content, die je kunt bekijken in de mobiele app of via WhatsApp. Daarnaast geeft de app praktische informatie over het bezoeken van het TeamNL Huis en kun je je ook opgeven voor win-acties.

Jeroen van Glabbeek, CEO van CM.com: "We hebben met de Dutch Grand Prix in Zandvoort veel ervaring opgedaan met grote bezoekersaantallen die je zoveel mogelijk individueel wilt bedienen. We kijken ernaar uit dit ook in Parijs te faciliteren en sportfans op persoonlijk niveau te bedienen met onze technologie."

"Zo creëren wij de ultieme fan beleving voor, tijdens én na het evenement. De fan zit zelf in de cockpit en bepaalt welke informatie en berichten hij ontvangt. Volledig automatisch ingeregeld via ons platform en verzonden via de favoriete messaging kanalen. Efficiënt voor klant én organisatie; een echte win-win!"

Deel dit artikel op social media: